Víte, co prodává

Moc dobře víte, jak zboží svým zákazníkům co nejlépe prodat, na to už máte za sebou léta praxe a zkušeností v oboru, která vás mnohé naučila. A tak moc dobře víte, že lidem se dá prodat i to sebehorší a sebeošklivější zboží, stačí jen vědět, jak na to. Hlavně je potřeba, aby to zboží, které chcete, aby šlo na odbyt, bylo dobře vidět. Však všichni víme, jak to chodí, co sejde z očí, to sejde i z mysli a co zákazníci nevidí, to se neprodává. Proto je lepší mít menší sklad a co největší prodejnu, abyste mohli co nejvíce druhů zboží patřičně vystavit.

Ukázat v tom nejlepším světle

A když už mluvíte o tom vystavování, tak i to má svá pravidla. Ono totiž není vystavení jako vystavení. Pokud má zboží na zákazníka zapůsobit, tak musí být patřičně lákavě naaranžované podle toho, o co konkrétně se jedná, zda jde o jídlo či o textil, všechno má svá pravidla a v těch vy se dobře vyznáte. Třeba pokud chcete, aby takové vystavené kousky na zákazníka co nejlépe zapůsobily, aby ho doslova oslnily, pak je musíte předvést v tom pravém světle a k tomu se dá skvěle využít dobře namířený reflektor led .


</div>


            <div class=
Víte, co prodává
Ohodnoťte příspěvek